2Contact
Content over klantcontact.
Over 2Contact
2Contact is met drie vestigingen en duizend medewerkers een ‘force to be reckoned with’ in de wereld van klantcontact.
Daar waar in de online uitingen al veel aandacht bestond voor de recruitment kant, was er nog geen solide online business to business strategie.
En dat is zonde, want elke organisatie met een substantieel volume aan klantcontact heeft baat bij de dienstverlening van 2Contact.
Of dat nu sales of klantenservice is.
Of dat nu via chat, telefoon of mail verloopt.
Onze rol
the Creative Chapter verkende samen met het Sales & Marketing team de huidige en gewenste doelgroep.
Hierop ontwikkelden we een strategie gericht op thought leadership voor.
Daarmee veranderde de website, de toon van de online uitingen en ontstond er een constante stroom aan prikkelde content.
Relevante artikelen cureren via LinkedIn, eigen content via de website, de inrichting van diverse funnels.
Alles om te laten zien dat 2Contact de autoriteit is op het gebied van klantcontact!
Meer info
Alle artikelen van onze hand, vind je in de afdeling artikelen van de 2Contact website.